Portada > Actualitat > Noticies > Informació de servei d’aigua potable- Actualitzat a data 13.02.2024

NOTÍCIES

13/02/2024

Davant les preguntes que ens heu fet arribar, us responem a algunes qüestions i dubtes que han sorgit.

 

Per què s’ofereix el servei d’aigua potable?

Actualment, els dipòsits de Royal Park i Can Pla subministren els nuclis de: Royal Park, Can Pla, Gualba de Baix i l’estació. Aquests ja tenen els valors dins dels paràmetres de potabilitat. Podeu consultar els resultats de les últimes analítiques rebudes a peu de pàgina.

Els nuclis de Casa Mak, la Barceloneta, la Llobregosa, Gualba de Dalt i Can Figueres, no podrem garantir la potabilitat fins a tenir la connexió amb el pou d’ATL, que estarà feta en menys d’un mes, i ja podrem restablir el servei amb normalitzat.

 

Com puc accedir a l’aigua? Amb el DNI (amb domicili a Gualba) o certificat d’empadronament o rebut de l’aigua (domiciliat a Gualba)

I si treballo, com puc anar a buscar-la? Pots realitzar una autorització, acompanyada d'una fotocòpia del document d'identitat, delegant la recollida d'aigua algun familiar o veí/veïna. Qui dur a terme el servei serà la Brigada Municipal de Gualba, que treballa en horari de matí. Tot i això, estem estudiant la manera d'ampliar alguna tarda.

A casa som molts i no fem amb 10 L al dia: Cada dia pots venir a buscar. Si sou més de 4 membres al nucli familiar, podeu demanar el document acreditatiu a l’ajuntament de persones empadronades al domicili, i s’ampliarà a 5 litres més per cada membre. Recordem que aquesta situació és temporal i d'emergència.

Si vivim a Royal Park, terme municipal de St. Celoni, puc anar a buscar aigua? No cal, ja que la teva aigua de l’aixeta és potable, tot i aixó, si en vols, acreditant que l’habitatge pertany al Royal Park, mitjançant l’adreça del DNI o rebut de l’aigua, pots agafar-ne.

I si no puc desplaçar-me? Via autorització, acompanyada d'una fotocòpia del document d'identitat amb adreça a Gualba, pots delegar a un familiar o veí/veïna la recollida d'aigua. Si malgrat això, teniu algun problema, us demanem que contacteu amb l’OAC per trobar la solució més adient.

D’on ve aquesta aigua? És aigua potable provinent d’aigües Ter Llobregat. La mateixa que la de les cisternes.

Per qualsevol altre aclariment, podeu dirigir-vos a l’OAC (Oficina d’Atenció al Ciutadà) o al telèfon 938487027.

Aquest servei d'emergència va destinat a tothom, però principalment, a persones amb vulnerabilitat i gent gran. Continuem treballant!

Arxius adjunts

Arxivat a: General