Portada > Actualitat > Noticies > Bases Pla Ocupació local de l’ajuntament de Gualba any 2016

NOTÍCIES

14/04/2016

1. Objecte

L'objecte d'aquest Pla és regular el procés de selecció de 3 treballador/es de diferents especialitats per a la realització de diversos projectes en diferents àmbits de l'ajuntament de Gualba, d'acord amb la subvenció atorgada per la Diputació de Barcelona a través del programa complementari de foment de l'ocupació i de suport a la integració social, en règim de concertació, a través  de la línia de suport integral al foment de l'ocupació, modalitat de suport a plans locals d'ocupació.

  • Projecte àrea de serveis: 

 

- Realitzar tasques de neteja de grafítics, embornals, ...;  reforç de jardineria i qualsevol altre tasca de característiques similars demandades pels responsables del servei.

 

- Realitzar tasques manteniment dels equipaments i edificis municipals que inclouen tasques de jardineria en els mateixos, col·locació de senyalització, conservació mobiliari urbà i qualsevol altre tasca de característiques similars demandades pels responsables del servei.

 

  • Projecte Oficines municipals:

 

-  Suport  en tasques d'atenció al públic i telefòniques, organització agendes, suport administratiu en la gestió i tramitació d'expedients

 

Els llocs de treball a contractar  per un període de 7 mesos són els següents:

- 1 Operari manteniment, amb una jornada de 40 hores setmanal, i una retribució de 1.107,33 € bruts/mes

- 1 Administratiu/va, amb una jornada de 37,5 hores setmanals, i una retribució de  1.200€ bruts/mes

 

El lloc de treball a contractar per un període de 5 mesos és el següent:

- 1 Operari de neteja i jardineria, amb una jornada de 40 hores setmanal, i una retribució de 1.107,33 € bruts/mes

2. Requisits generals

Els aspirants, per poder ser admesos, hauran de reunir els requisits específics que es descriuen a continuació:

1)      Estar en situació legal d’atur.

 

2)      Estar inscrits en el Servei d’Ocupació de Catalunya com  a demandant d'ocupació, en cerca activa de feina, i no estar donat d'alta a cap dels règims de la Seguretat Social, en els termes del Reial decret legislatiu 8/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei general de la seguretat social.

 

3)      Tenir l’edat mínima de 18 anys  i no excedir de l'edat de jubilació forçosa

 

4)      Tenir nacionalitat espanyola,  de qualsevol país de la UE o bé permís de residència.

 

5)      No patir cap malaltia  o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.

 

6)      No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari, del servei a l'Estat, a les Comunitats Autònomes o a les Entitats Locals, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, per sentència ferma.

 

7)      No estar afectat/a per cap dels motius d'incompatibilitat  continguts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre que es refereix al personal al servei de les administracions públiques.

 

3. Requisits específics

  • Operari de neteja i jardineria:

 

- Titulació: Estar en possessió del certificat d'escolaritat.

- Permís de conduir  classe B

  • Operari de manteniment:

 

- Titulació: Estar en possessió del certificat d'escolaritat.

- Permís de conduir  classe B

  • Administratiu/va:

 

- Titulació: Batxillerat, FP2on grau o equivalent.

 

- Acreditar el coneixement del nivell C de català mitjançant certificat de la Junta permanent de Català o equivalent, o superar la prova de  nivell el resultat de la qual serà “apte” o “no apte”.

 

4. Forma i termini de presentació d'instàncies i documentació.

Les instàncies es presentaran a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Gualba situada al Pg. Montseny, 13 baixos, en horari d'atenció al públic.

El termini per  presentar les instàncies serà de 15 dies naturals, a comptar de la data de publicació  de l'anunci del pla en el taulell d'edictes i en la pàgina web de l'ajuntament.

Caldrà presentar una instància per a cada lloc de treball en què  es vol participar.

Per acreditar les condicions o requisits de participació caldrà portar original i còpia o bé còpia compulsada dels següents documents:

- DNI, NIE, o altres documents oficials on consti la nacionalitat.

- Currículum  vitae

- Acreditació de la titulació exigida per participar en el procés selectiu.

-Acreditació de l'experiència professional.  Caldrà  aportar un informe de Vida Laboral i/o documentació acreditativa de la categoria professional. És obligatori que de la documentació presentada es pugui desprendre data d’alta en l’empresa, data de baixa, funcions i categoria professional.

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es revisaran els requisits d'accés i la documentació aportada. A continuació, s'informarà a les persones que han  acreditat correctament els requisits de participació, que continuen en el procediment. Aquesta informació es publicarà a la pàgina web de l'Ajuntament.

5. Selecció

La selecció s’efectuarà mitjançant valoració dels mèrits següents:

 

1)      Durada de la situació d’atur, la qual haurà de ser acreditada documentalment, màxim 15 punts:

 

- Fins a 6 mesos.........   5 punts

- De 7 a 12 mesos...... 10 punts

- Més de 13 mesos..... 15 punts

2)      Experiència professional, la qual haurà de ser acreditada documentalment, màxim 30 punts:

 

-       Operari neteja i jardineria: Per cada mes treballat en l’àmbit de Operari de neteja i jardineria o equivalent .....  0,5 punts.

 

-       Operari manteniment: Per cada mes treballat en l’àmbit de Operari de manteniment o equivalent .....  0,5 punts.

 

-        Administrativa: Per cada mes treballat com administratiu/va en l'administració pública ... 1 punt. Per cada mes treballat com administratiu/va en l'empresa privada........ 0,5 punts.

 

3)      A criteri del l’Òrgan de selecció es podran efectuar altres proves selectives i/o entrevistes (màxim 40 punts). En les entrevistes es valorarà, entre d’altres, el nivell d’ingressos per unitat familiar, la formació reglada o no reglada en l’àmbit a contractar i altres aspectes relacionats amb la situació socio-laboral.

 

6.  Òrgan de selecció

- Places Operari de neteja i jardineria i de manteniment.:

President: Secretaria de la Corporació

Vocal: Cap de la Brigada Municipal.

Vocal: Tècnica de Serveis Socials

Secretaria: Una funcionaria de la Corporació.

- Plaça d'Administrativa:

President: Secretaria de la Corporació

Vocal: Una funcionaria de la Corporació.

Vocal: Tècnica de Serveis Socials

Secretaria: Una funcionaria de la Corporació.

7. Resolució d'empats

En cas d'empat en la puntuació final entre dos aspirants, l'ordre s'establirà a favor de la persona que porti més temps en situació d'atur. Si persisteix l'empat, en favor de la persona que hagi obtingut la puntuació més alta en la valoració de l'experiència profesional.

8. Modalitat contractual

Es formalitzarà un contracte de treball de duració determinada d’interès social per obra o servei determinat a temps complet. L’esmentat contracte no és prorrogable.

9. Període de prova

-       Places d’Operari de neteja i jardineria i de manteniment: 15 dies

-       Plaça d'Administratiu/va: 1 mes

 

10. - Altres dades de la convocatòria

El present Pla, els anuncis referents a la convocatòria i els resultats dels processos selectius es publicaran al tauler d’anuncis i a la pàgina web de l’ajuntament.

Arxivat a: General