Portada > Actualitat > Noticies > Pla Ocupació local de l'Ajuntament de Gualba

NOTÍCIES

07/03/2015

La Junta de Govern, en sessió de data 5 de març de 2015, va aprovar el Pla d'Ocupació Local de l'Ajuntament de Gualba per a l'any 2015,  les bases del qual es s transcriuen:

BASES PLA OCUPACIÓ LOCAL DE L’AJUNTAMENT DE GUALBA ANY 2015

1. Objecte

L'objecte d'aquest Pla és regular el procés de selecció de 3 treballador/es de diferents especialitats per a la realització de diversos projectes en diferents àmbits de l'ajuntament de Gualba, d'acord amb la subvenció atorgada per la Diputació de Barcelona a través del programa complementari de foment a l'ocupació local, en règim de concertació, a través  de la línia de suport a l'ocupació local.

  • Projecte àrea de serveis: 

 

- Realitzar tasques de neteja de fanals, grafític, embornals...,  reforç de jardineria i qualsevol altre tasca de característiques similars demandades pels responsables del servei.

 

- Realitzar tasques manteniment dels equipaments i edificis municipals, col·locació de senyalització i qualsevol altre tasca de característiques similars demandades pels responsables del servei.

 

  • Projecte Oficines municipals:

 

-  Suport  en tasques d'atenció al públic i telefòniques, organització agendes, suport administratiu en la gestió i tramitació d'expedients

 

Els llocs de treball a contractar  per un període de 8 mesos són els següents:

- 1 Operari de neteja i  jardineria, amb una jornada de 40 hores setmanal, i una retribució de  1.107,33 € bruts/mes

- 1 Operari  de manteniment, amb una jornada de 40 hores setmanal, i una retribució de 1.107,33 € bruts/mes

- 1 Administratiu/va, amb una jornada de 37,5 hores setmanals, i una retribució de  1.200€ bruts/mes

2. Requisits generals

1)      Estar inscrits en el Servei d’Ocupació de Catalunya com  a demandant d'ocupació.

2)      Tenir l’edat mínima de 18 anys  i no excedir de l'edat de jubilació forçosa

3)      Tenir nacionalitat espanyola,  de qualsevol país de la UE o bé permís de residència.

4)      No patir cap malaltia  o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.

5)      No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari, del servei a l'Estat, a les Comunitats Autònomes o a les Entitats Locals, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, per sentència ferma.

6)      No estar afectat/a per cap dels motius d'incompatibilitat  continguts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre que es refereix al personal al servei de les administracions públiques.

 

3. Requisits específics

  • Operari de neteja i jardineria:

 

- Titulació: Estar en possessió del certificat d'escolaritat.

- Permís de conduir  classe B

 

  • Operari de manteniment:

 

- Titulació: Estar en possessió del certificat d'escolaritat.

- Permís de conduir  classe B

 

  • Administratiu/va:

 

- Titulació: Batxillerat, FP2on grau o equivalent.

- Acreditar el coneixement del nivell C de català mitjançant certificat de la Junta permanent de Català o equivalent, o superar la prova de  nivell el resultat de la qual serà “apte” o “no apte”.

 

 

4. Forma i termini de presentació d'instàncies i documentació.

Les instàncies  es presentaran a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Gualba situada al Pg. Montseny, 13 bxos, en horari d'atenció al públic.

El termini per  presentar les instàncies finalitza el dia 18   de març 2015

Caldrà presentar una instància per a cada lloc de treball en què  es vol participar.

Per acreditar les condicions o requisits de participació caldrà portar original i còpia o bé còpia compulsada dels següents documents:

- DNI, NIE, o altres documents oficials on consti la nacionalitat.

- Currículum  vitae

- Acreditació de la titulació exigida per participar en el procés selectiu.

- Acreditació de l'experiència professional.  Caldrà  aportar un informe de Vida Laboral i/o documentació acreditativa de la categoria professional. És obligatori que de la documentació presentada es pugui desprendre data d’alta en l’empresa, data de baixa, funcions i categoria professional.

- Declaració jurada de l'aspirant on es farà constar quines són les càrregues familiars.

Les persones seleccionades hauran d'aportar la documentació justificativa original (declaracions de renda, certificats, etc) que acreditin que tenen les càrregues declarades.

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds es revisaran els requisits d'accés i la documentació aportada i s'informarà a les persones que han  acreditat correctament els requisits de participació , i per tant, continuen en el procediment. Aquesta informació es publicarà a la pàgina web de l'Ajuntament.

5. Selecció

La selecció s’efectuarà mitjançant valoració dels mèrits següents:

1)      Càrregues familiars (fills menors de 25 anys a l’atur), màxim 15 punts:

 

- 0 fills................        0 punts

- 1 fill.................         5 punts

- 2 fills...............         10 punts

- 3 fills o més....          15 punts

 

-       Si un , o més d’un dels fills té una discapacitat superior al 33%, es donarà automàticament la puntuació de 15 punts.

 

-       Si es tracta d’una unitat familiar monoparental amb un o més fills, es donarà automàticament la puntuació de 15 punts.

 

2)      Durada de la situació d’atur, la qual haurà de ser acreditada documentalment, màxim 15 punts:

 

- Fins a 6 mesos......... 0 punts

- De 7 a 12 mesos......            5 punts

- De 13 a 18 mesos....            10 punts

- Més de 18 mesos.... 15 punts

 

- Si tots els membres de la unitat familiar en edat laboral estan a l’atur, es donarà automàticament la puntuació de 15 punts.

3)      Experiència professional, la qual haurà de ser acreditada documentalment, màxim 30 punts:

 

-       Operari neteja i jardineria

- Per cada mes treballat en l’àmbit de Operari de neteja i jardineria o equivalent .....,0,5 punts.

-       Operari manteniment:

- Per cada mes treballat en l’àmbit de Operari de manteniment o equivalent .....,0,5 punts.

-        Administrativa

- Per cada mes treballat com administratiu/va en l'administració pública...1 punt al mes.

- Per cada mes treballat com administratiu/va en l'empresa privada........0,5 punts al mes.

4)      A criteri del l’Òrgan de selecció es podran efectuar altres proves selectives i/o entrevistes (màxim 40 punts). En les entrevistes es valorarà, entre d’altres, el nivell d’ingressos per unitat familiar, la formació reglada o no reglada en l’àmbit a contractar i altres aspectes relacionats amb la situació socio-laboral.

 

6.  Òrgan de selecció

- Places Operari de neteja i jardineria i de manteniment.:

President: Secretaria de la Corporació

Vocal: Cap de la Brigada Municipal.

Vocal: Tècnica de Serveis Socials

Secretaria: Una funcionaria de la Corporació.

 

- Plaça d'Administrativa:

President: Secretaria de la Corporació

Vocal: Una funcionaria de la Corporació.

Vocal: Tècnica de Serveis Socials

Secretaria: Una funcionaria de la Corporació.

 

7. Resolució d'empats

En cas d'empat en la puntuació final entre dos aspirants, l'ordre s'establirà a favor de la persona que hagi obtingut la  puntuació més alta en la valoració de la situació familiar.  Si persisteix l'empat, en favor de la persona que porti més temps en situació d'atur.

8. Modalitat contractual

Es formalitzarà un contracte de treball de duració determinada d’interès social per obra o servei determinat a temps complet. L’esmentat contracte no és prorrogable.

9. Període de prova

-       Places d’Operari de neteja i jardineria i de manteniment: 15 dies

-       Plaça d'Administratiu/va: 1 mes

 

 

10. - Altres dades de la convocatòria

El present Pla, els anuncis referents a la convocatòria i els resultats dels processos selectius es publicaran al tauler d’anuncis i a la pàgina web de l’ajuntament.

Arxius adjunts

Arxivat a: General